Αναβολή στην κατάθεση του συνταξιοδοτικού νομοσχεδίου για περισσότερες διαβουλεύσεις
23 Ιουνίου 2026
Η προθεσμία κατάθεσης του νομοσχεδίου για τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση μεταφέρεται από τον Ιούλιο στον Σεπτέμβριο, προκειμένου να δοθεί περισσότερος χρόνος για διαβουλεύσεις με τους κοινωνικούς εταίρους. Ο Υπουργός Εργασίας, Μαρίνος Μουσιούττας, δήλωσε ότι το νομοσχέδιο θα παραδοθεί στους εταίρους ώστε να το μελετήσουν. Ειδικές παράμετροι, όπως η μη αύξηση εισφορών και του ορίου αφυπηρέτησης, θα παραμείνουν αναλλοίωτες. Οι κοινωνικοί εταίροι χαιρέτησαν την απόφαση και επισημαίνουν την ανάγκη για συνεργασία. Κύρια θέματα συζήτησης θα είναι το πέναλτι του 12% και οι απαιτούμενες εισφορές.