15χρονη κατηγορείται για τη δολοφονία των γονιών της στην Ολλανδία
23 Ιουνίου 2026
Στην Ολλανδία, μια 15χρονη κοπέλα συνελήφθη για τη δολοφονία των γονιών της με μαχαίρι. Μετά την πράξη της, φέρεται να μοιράστηκε φωτογραφίες του εγκλήματος με τους συμμαθητές της μέσω μηνυμάτων. Η κοπέλα φαίνεται να είχε ψυχολογικά προβλήματα και αυτοπροσδιοριζόταν ως σκύλος. Οι γονείς της, 53 ετών, βρέθηκαν νεκροί στο σπίτι τους με πολλαπλά τραύματα. Η αστυνομία δεν έχει δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάστασή της ή τα κίνητρά της.