Αποχή του Νίκου Αναστασιάδη από τα όργανα του ΔΗΣΥ για τη διερεύνηση εις βάρος του
24 Ιουνίου 2026
Ο Νίκος Αναστασιάδης αποφάσισε να αποχωρήσει οικειοθελώς από τα συλλογικά όργανα του ΔΗΣΥ μέχρι να ολοκληρωθεί η διερεύνηση εις βάρος του. Υποστήριξε ότι η απόφασή του προήλθε από αγάπη για το κόμμα που υπηρέτησε για 46 χρόνια. Δηλώνει ότι δεν επιθυμεί τη συμμετοχή του για να μη χρησιμοποιηθούν τα ευρήματα της επιτροπής εις βάρος του ΔΗΣΥ. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος είχε αναφέρει ότι η απομάκρυνσή του είναι ιδανική. Αυτή η απόφαση φαίνεται να βγάζει τον ΔΗΣΥ από δύσκολη θέση.