Αίτημα για μισθολογικές αυξήσεις από τους ωρομίσθιους κυβερνητικούς εργαζόμενους
24 Ιουνίου 2026
Ωρομίσθιοι εργαζόμενοι στην Κυβέρνηση διαδήλωσαν στο Προεδρικό ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις, συμμετέχοντας στην πρώτη 24ωρη απεργία τους στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας. Οι διαδηλωτές ανέφεραν ότι οι μισθοί τους έχουν αυξηθεί μόνο κατά 1,5% τα τελευταία 17 χρόνια. Οι εργαζόμενοι προέρχονται από διάφορα επαγγέλματα και ζητούν αναγνώριση και καλύτερες συνθήκες εργασίας. Ο ΓΓ της ΟΕΚΔΥ ΣΕΚ τονίζει την ανάγκη να ακουστούν και να ληφθούν υπόψη οι απαιτήσεις τους. Το υπόμνημα που παρέδωσαν στον Πρόεδρο ζητά άμεση παρέμβαση για τη βελτίωση των μισθών.